la paraula clau és clau

19 de maig, 2006

Tanta roba i tant poc sabó!

1. Em buscaré la vida com Orzowei ho va fer a l'Àfrica

Fa molts dies que no actualitzo la web, ho sé, per primer cop en els gairebé 5 mesos que fa que sóc aquí he estat enfeinat de debò; aquests darrers dies he estat preparant el meu viatge de tornada cap a casa, no sé si us haurà arribat la brama de que aprofito l'últim mes de la beca per tornar fins a Terrassa en bicicleta (ho sé, ho sé, és una mica animalot!) però com molts de vosaltres sabeu, quan se'm fica una cosa a la olla no hi ha res a fer.

Aquestes setmanes doncs, he estat preparant la bici, comprant tot el material, consultant mapes, anant a la bibliotèca (increible! a la biblioteca!) i preparant una pseudo-ruta que em portarà en uns 40 dies a fer uns 2.000km. I ara és quan vosaltres dieu, - Però si de Bèlgica a Terrassa no n'hi ha més de 1.000!,- si, teniu raó, però per fer-ho més difícil encara m'he preparat una ruta que em portarà a fer una mica de volta; va, us la explico a grans trets:

Gent, Namur, Luxemburg, Strasburg, Basilea, Ginebra, Lyon, Avignon, Montpellier, Collioure, Girona, Terrassa, bé, crec que si agafeu un atlas us en fareu una bona idea, el tema és que em feia gràcia veure tant les "Ardenes Belges", com Luxemburg, i ja de passada un parell o tres de dies per la Selva Negra (que ni és una selva ni és negra) o sigui que vaig començar a allargar el tema i al final m'ha quedat una volta important, no sabeu que la línia recta és la trajectòria més curta entre un punt A i un de B però també la més aborrida?

Bé, també tenía el mono de fer el llibre de colònies, (massa anys, un s'hi acaba acostumant) així que he editat una petita guia bastant similar a les que fan servir els grups de campaments i ruta ( qui dèia que això de ser monitor no servia per res?) va, us en passo unes captures.



Durant el camí m'aniré trobant amb gent conneguda, a Namur (el Marçal), a Strasbourg, Lausanne i Lyon, (ex-erasmus de la Massana), a Montpellier (un minyó exiliat), o sigui que de tant en tant també faré algún descans per fer el guiri, repassar la bici i carregar la bateria del mòbil i la camera de fotos, és possible que tingui accés a internet, però no us asseguro que pugui anar actualitzant el blog "by the way" qui sap?

Marxo aquest proper dimarts 23, però demà ja em quedo sense ordinador ja que els meus pares pujen a buscar toootes les coses que he anat acumulant durant l'erasmus (sou els millors!) i que evidentment m'era impossible de carregar a la bici.


2. Residus d'un Erasmus

Abans de començar a pedalar encara queden algunes coses per pujar al blog i que per tant he recopilat en una mena de "mix" degut a que no tinc molt temps per extendre'm en cada una d'elles.

2.1 Cervesa

Sense cap mena de dubte i després de provar 78 marques diferents de birra Belga, el millor suc de malta de l'univers és la WESTMALLE TRIPEL (he dit). La meva intenció era la d'arribar a les 100 marques diferents, però em va semblar molt més lògic passar aquestes dues darreres setmanes a base de la ja esmentada Cervesa.






De totes maneres; si veniu a Bèlgica, tampoc no us podeu perdre aquestes: Chimay, Orval, Bolleke Konick, Gueuze sur Lie i Rochefort, cap d'aquestes us decepcionarà. Com a nota freak afegiré que una de les últimes que he provat és una quadruble malta (semblava impossible d'imaginar), si la Voll-Damm és "sense presses" aquesta era per agafar "el Quixot" i anar fent.

2.2 El meu cau

Ja fa 2 mesos us vaig parlar de que m'havia mudat i us vaig prometre fotos del meu nou atzucac, bé, segurament direu que no es veu tant petit com us el vaig pintar, d'acord d'acord, però d'algún recurs he de tirar per fer-vos riure de tant en tant no? al cap i a la fi si us hagués dit que era un a habitació normal i corrent no hagués tingút la menys refotuda gràcia no? val, doncs aquí van unes fotillos. (si, la cúina és just a sota del llit).






2.3 Les cols de Brusel.les


Contra el que us podeu imaginar les cols de brusel.les les recol.lecten persones normals en comptes de petits agricultors de 10 centímetres d'alçada. (Si, jo també em vaig desil.lusionar molt, en fi), Per cert, que em pensava que a Brusel.les els hi dirien simplement cols (lògic no?), doncs no, els hi diuen "Spruiten". Aprofito per dir que amb el Bròquil aquesta és la verdura que més he menjat mentre he estat aquí.

2.3 Augustijn

Ja fa uns dies us vaig ensenyar els ex-libris per demostrar que algo, si que havia treballat..., bé, avui us ensenyo un altre dels meus treballs, que (com no?) gira al voltant de un tema bastant recurrent en aquest blog, La cervesa. El que podeu veure a continuació és el re-disseny tant del logotip com del pàckaging d'una conneguda marca de cervesa d'aquí de Gent. El treball dignifica (encara que estigueu d'erasmus), no ho oblideu!



2.4 Comerços curiosos

Durant aquesta temporada he pogut anar fent una petita col.lecció de fotos de noms de comerços que al nostre país tindrien un fat més aviat desastrós o simesnó que aixecaria les riallades de més d'un, aquí va una petita mostra. La primera foto és del Nando (més que res pels drets d'autor i tot això). Pels poc avesats a la l'argot juvenil us informo que fer un "sympa" és marxar d'un local sense pagar.





Bé amics doncs moltes gràcies per l'atenció, això estarà durant un més i mig bastant paradillo, però potser per sorpresa penjo algo durant la travessia, si més no, quan sigui a Terrassa (pels volts de festa major) penjaré un mini reportatge per que s'us allarguin les dents!

Salut a tothom!

mateu.

7 Comments:

Anonymous Anònim said...

oooooleeeeeee!!! Cuanto cabrón!!!! Que vagi mooolt bé!!!!! Et podràs passar a fer una repassada a la meva bici??? jejeje

BUenu, que t'has currat molt aquest darrer "Post", tot i no haver pogut pujar a veure't és com si hi haguéssim estat, mola que ens ensenyis coses!!!! Digue'ns voyeurs, digue'ns xafarders xDD

Una abraçada!! I molta sort!!!

PD: Vive va perdre estrepitosament contra el Vedruna jugant 4 contra 4...

17:07  
Blogger bel said...

Ja esta. Ja s’ha acabat. La veritat em fa molta pena... dir adéu a un lloc en el que hem compartit tantes experiències tres massanerus... una gran experiència.

Dir-te que ha estat un plaer compartir això amb tu, gràcies per tot el que ja saps i més, m’alegra haver conegut un tio tan collonut com tu.

Espero que t’ho passis genial al viatge amb bici, molts d’ànims, i que sàpigues que aquí, has deixa’t un buit molt gran.

Encara estàs per Gent i ja et trobem a faltar!

Apa, cuida’t i molta molta salut i sempre que ho necessitis utilitza el manual! :)

Un plaer,

Bel.

Psd: A Santa Pepa, t’esperen un crêpes!!

19:28  
Anonymous Anònim said...

Ja tenim ganes de tenir-te de tornada a Terrassa!!

12:20  
Anonymous Anònim said...

Anims txabalote!!! T'espera una supermega festa de benvinguda quan posis els peus a terrassa!!!
(si ens dius més o menys quan arribaràs, és clar...)

salut desde les palanakers

11:40  
Blogger bob said...

oh amigo! deve estar mesmo tudo bem contigo, não há maneira de não estar a se maravilhoso isso.
sabes que os teus amigos estão todos contigo em viagem...

um abraço, diverte-te cabrão.

Márcio.

02:00  
Anonymous Anònim said...

Carai tu!! Què són akests aires?? Portuguès?? No sé que ha dit akest bon noi, però ha dit alguna cosa dels teus amics que viatgen amb tu, no? Doncs quanta raó! jajaja estem tots pensant a on deus estar i quina cara deus fer a dalt de la bici!! jajaja
Ànims, i espero que quan arribis ens omplis de noves brises amb fotos i akestes cosetes!!
M'afageixo a l'abraçada d'en Márcio (que segur que el pobre no entén el català), i a tu, molta energia des d'aquí!!
Deu, deu!!
Anna.

19:56  
Blogger marion said...

d'aki dues horetes...ja et tornem a tenir x ki!!!!

19:25  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home