la paraula clau és clau

19 d’abril, 2006

Don't do it yourself



Ahir vaig tenir un petit accident amb una d'aquestes màquines de pelar-se la closca. Tant estúpid com típic: quan em vaig adonar de l'error ja era massa tard per fer marxa enrera.

Si, si, he après la lliçó, hi ha certes maniobres que no podem realitzar sense supervisió d'una segona persona entesa (encara que sigui més o menys) en el tema, operar-se l'apendix, canviar la culata del motor del cotxe, rascar-se l'esquena i finalment tallar-se el cabell.

Doncs això, que a partir d'ahir vaig molt més fresquet pel carrer i que encara m'espanto cada cop que veig un "skin" a l'altra banda del mirall, apart d'això, res... ja anirà creixent (és primavera).




ps: Ah! com a nota paral.lela afegeixo que avui m'he passat pel taller de bicis i després d'uns arranjaments supervisats (no fem bromes), he augmentat la versatil.litat del meu vehicle de 18 a 21 marxes. Qualsevol dia d'aquests us parlo del taller, un lloc brutal.

ps2: Va, també us recomano una peli que he vist ultimament, Napoleon Dynamite.

mate.

7 Comments:

Anonymous Anònim said...

com tot en la vida, sempre hi ha una primera vegada i en aquest cas, tenint en compte els péls que portaves, penso que a part de veure-hi més "clar", també t'haurà servit d'entrenament per si algún dia decideixes fer de jardiner i tallar la gespa a algú.

punch.

20:51  
Blogger bel said...

Wa boel le dadiere!
quan torni estic segura que hauran crescut tres centimetres...

Gràcies per cuidar de la meva casa, més ben dit, per treure la brossa.

Gran pelicula, gran pelicula.

Apa, tot ziens! bola de billar :)

22:31  
Anonymous Anònim said...

buff quin canvi!!! quan et vegi ja t'hauran crescut!! ja queda menys!! fins aviat!

cuida't

19:43  
Anonymous Anònim said...

Bon canvi de imatge (a més millora l'aerodinamica al viatjar en bici(i en consecuencia pots assolir més veloc. punta) durant els teus desplaçaments quotidians).

Apa cuidat!! Salut i força.

Xavi B.

12:07  
Anonymous Anònim said...

Jajajaj!!!! Bé, més val això que quedar-se sense budell gruixut per extirpar-se l'apèndix amb unes tisores i un ganivet...

Per cert, que vaig dir que no et pressionaria, però per si no et'n recordes, tens una samarreta pendent ;P

14:29  
Blogger Berberecho Productions said...

igual te interesa esto

http://www.de-rapada.com/

15:14  
Blogger Núria said...

jiji
En tot cas, millor anar malament i aprendre ke pagar perkè t'ho facin, no?

19:50  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home